Voorbereidingen Vietnam - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rindert en mariska - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Vietnam - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rindert en mariska - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Vietnam

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Rindert en mariska

15 Januari 2016 | Nederland, Nederland

Beste reizigers,

Een nieuwe reis is gepland!!! Zoals we al aangaven in onze Canadareis zouden we het super vinden om baar Vietnam te gaan en dat wordt nu dus werkelijkheid. We vertrekken 13 maart en zijn al druk bezig met de voorbereidingen. Ook deze reis plannen we weer geheel zelf. We beginnen in het voormalige Saigon en gaan zo langs de kust omhoog richting Sapa, Halong Bay en dan effe nog een weekje chillen in Hoi An voordat we weer via Saigon (Ho Chi Min City) terugvliegen naar Nederland.

Ons reisschema hebben we al grotendeels vastgesteld zoals we dat ook voor de Canadareis hebben gedaan. Tips voor deze reis zijn altijd welkom dus reacties van lezers van deze blog over Vietnam lezen wij graag.

Vanaf 14 maart gaan we weer proberen om al onze avonturen vast te leggen voor onze trouwe lezers.

Hopelijk tot dan!

Mariska