Dag 21: Laatste dag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rindert en mariska - WaarBenJij.nu Dag 21: Laatste dag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Rindert en mariska - WaarBenJij.nu

Dag 21: Laatste dag

Door: Mariska en Rindert

Blijf op de hoogte en volg Rindert en mariska

14 September 2015 | Canada, Vancouver

Onze reis zit erop, vanmiddag vliegen we terug naar Nederland. We hebben echt een geweldige vakantie gehad, enorm veel gezien en leuke mensen ontmoet.

De variatie in de reis was erg fijn, vanuit de Rocky Mountains naar een grote stad als Vancouver. Van hiken door de bergen, kanoën, raften tot het bezoeken van een echte Rodeo.

We hebben uiteindelijk 3641 km gereden, zijn vele euro's armer, maar heel veel ervaringen rijker.

Op naar de volgende vakantie!

Bedankt iedereen voor het lezen van onze blog. We vonden het leuk om dit voor jullie te schrijven en we vinden het super dat onze blog zo vaak bekeken is. wellicht hebben we mensen geïnspireerd om ook zo'n fantastische reis te gaan maken!